Área
Facultad de Educación y Deporte
Email:
icyanabo@deusto.esSígueme:
Artículos en Revistas Científicas
Revisiting the Belmont Report's Ethical Principles in Internet-Mediated Research: Perspectives from Disciplinary Associations in the Social Sciences / Ethics and Information Technology
Fresno Anabo, Icy; Elexpuru Albizuri, Iciar; Villardón Gallego, Lourdes
ISBNAR: 1388-1957 / Volumen: 21 / Numero Revista: 2 / Página Inicio: 137 / Página Fin: 149 / Fecha: 2019
LinkedIn as a tool for Higher Education programme evaluation. RED. Revista de Educación a Distancia. Núm. 53. Artic. 8. 31-Marzo-2017 http://www.um.es/ead/red/fresno_elexpuru.pdf / RED. Revista de Educación a Distancia
Fresno Anabo, Icy; Elexpuru Albizuri, Iciar
ISBNAR: 1578-7680 / Volumen: 8 / Numero Revista: 53 / Página Inicio: 1 / Página Fin: 17 / Fecha: 2017
Capítulos de Libro
Adopting Complexity Leadership in University Research and Innovation Management: A Framework Proposal / Assessing University Governance and Policies in Relation to the COVID-19 Pandemic
Caro, Antonia; Fresno Anabo, Icy; Ferreira-Lopes Silva, Luana
ISBNCO: 9781799882794 / Página Inicio: 18 / Página Fin: 36 / Fecha: 2022
International Students' Well-being Achievements Through the Lens of The Capability Approach: A Case Study / Quality of Life: An Interdisciplinary Perspective
Fresno Anabo, Icy; Elexpuru Albizuri, Iciar; Villardón Gallego, Lourdes
ISBNCO: 9781003009139 / Página Inicio: 61 / Página Fin: 78 / Fecha: 2021
Principio I: Retos para alcanzar una educación. formación y aprendizaje permanente inclusiva y para todas las personas en Europa / El Pilar Europeo de Derechos Sociales: Contribución al empleo y al mercado de trabajo europeo
Caro Gonzalez, Antonia; Fresno Anabo, Icy
ISBNCO: 9788491527916 / Página Inicio: 47 / Página Fin: 68 / Fecha: 2018
Anabo, I.F. y Elexpuru, I. (2017). LinkedIn as a tool for Higher Education programme evaluation
Elexpuru Albizuri, Iciar; Fresno Anabo, Icy
Nombre del congreso: Anabo, I.F. y Elexpuru, I. (2017). LinkedIn as a tool for Higher Education programme evaluation / País: España / Web: http://amieedu.org/cimie/ / Nombre publicación: Anabo, I.F. y Elexpuru, I. (2017). LinkedIn as a tool for Higher Education programme evaluation / Fecha inicio: 29/06/2017 / Fecha fin: 30/06/2017
POLICIES AND PRACTICES BASED ON SCIENTIFIC RESEARCH FOR REDUCING UNDERACHIEVEMENT AND EARLY SCHOOL LEAVING IN EUROPE
García Carrión, Rocío; Emaldi Cirion, Aitziber; Fernández Villardón, Aitana; Fresno Anabo, Icy; García Cid, Alba; Guenaga Gomez, Maria Luz; Gutiérrez Fernández, Nerea; Iraurgi Castillo, Ioseba; Kalocsay, Noémi; Sharipova, Dildora; Villardón Gallego, Lourdes; Visser, Margriet
Resumen: Comisión Europea / Fecha inicio: 01/11/2022 / Fecha fin: 31/10/2025
WERA Secretar
García Carrión, Rocío; Fresno Anabo, Icy; Kuntamarat, Gunjana
Resumen: World Education Research Association / Fecha inicio: 01/07/2022 / Fecha fin: 30/06/2026
Innovating goverNment and ciTizen co-dEliveRy for the digitaL sINgle marKet
Lopez De Ipiña Gonzalez De Artaza, Diego; Badiola Martínez, Julen; Carballedo Morillo, Roberto; Casado Mansilla, Diego; De La Cruz Ayuso, Cristina; De Miranda Leschko, Geana; Fresno Anabo, Icy; Kalocsay, Noémi; Ortiz-Coronado Lopez, Maria; Ortiz De Guinea Lopez De Arana, Ana; Porto Gomez, Igone; Sanchez Corcuera, Ruben; San Salvador Del Valle Doistua, Roberto; Silva Palacios, Daniel Andres
Resumen: Comisión Europea / Fecha inicio: 01/01/2021 / Fecha fin: 31/12/2023
Deusto Research Strategy 2019-2020: Preparing to transform our world together
Caro Gonzalez, Antonia; Fernandez Tobio, Silvia; Ferreira-Lopes Silva, Luana; Fresno Anabo, Icy; Kalocsay, Noémi; Larrea Melchor, Joseba; Vargas Viedma, Virginia; Zabala Armendariz, Garbiñe
Resumen: Ministerio de Ciencia e Innovación / Fecha inicio: 01/01/2019 / Fecha fin: 31/12/2021